FAQ og links
Find svar på ofte stillede spørgsmål
FAQs og links
Afbud: Meld venligst afbud til træning i god tid enten her eller via Messenger-gruppen.
Billeder: Der vil efter tilmelding blive tilsendt en særskilt samtykkeerklæring til alle springeres forældre. Her gives samtykke til, at springeren må fotograferes ved træning og stævner og repræsentere klubben på hjemmesiden, facebook, instagram samt trykte medier. En samtykkeerklæring kan naturligvis tilbagekaldes
Facebook: https://www.facebook.com/groups/39463696109
Ferie: Begyndere træner ikke i skoleferier. Aspiranter og konkurrencespringere bliver kontaktet ift. særlige træningstider i ferier. Se sæsonplan.
Forældresamarbejde: Bestyrelsen vælges hvert år ved Generalforsamlingen. Der bliver desuden planlagt en forældretræning, hvor I får vejledning i, hvordan I kan hjælpe med opsætning og nedtagning af trampoliner, endemåtter osv.
Fællesskabet: Det er god kutyme at heppe på sit hold og blive til præmieoverrækkelsen, også selvom man selv røg udenfor præmierækken.
Grundspring: https://gymdanmark.dk/oevelsesserie/grundspring/
GymDanmark Konkurrencekalender: https://gymdanmark.dk/kalender-3/?akt_type=konkurrence&disciplin_type=trampolin&order=&omraade=all&start_date=&end_date=&search=&list=no&loc=cpt
Instagram: https://www.instagram.com/strib_trampolin/
Konkurrenceinformation: https://gymdanmark.dk/konkurrence-trampolin/
Konkurrencelicens: https://gymdanmark.dk/licens/ NYT! Man skal nu selv anskaffe konkurrencelicens. Du kan naturligvis få hjælp af trænerne. ALLE, der deltager i konkurrencer, skal have konkurrencelicens. Sørg for at få den registreret SENEST tre uger før første konkurrence. Se sæsonplan.
Mad & drikke under træning: Hav en vandflaske med. Andet mad og drikke er forbudt i hallen under træning.
Merudgifter: Aspiranter og konkurrencespringere må forvente merudgifter til tøj, transport og evt. kost/logi.
Prøvetime: Du kan godt møde op til træning første mandag i september for en gratis prøvetime, men vi kan ikke garantere plads på et hold.
Påklædning: https://stribtrampolin.dk/retningslinjer/.
Sæson: Sæsonen starter første mandag i september og slutter med Generalforsamlingen sidste mandag i april. Aspiranter og konkurrencespringere springer hele året, uden for sæsonen gælder særlige træningstider. [LINK] Sæsonplan
Tilmelding: Tilmelding foregår her og er først gældende, når indbetalingen er sket. Ved for mange tilmeldinger oprettes en venteliste. Vi kan dog ikke garantere en plads på et hold. Betalingen refunderes da naturligvis.
Transport: Forældre sørger selv for transport til og fra hallen. Bus 401/402/405 stopper lige ved skolen. Se mere på https://fynbus.dk/. Vi opfordrer til samkørsel også ved konkurrencer. Særlige befordringsaftaler gælder for konkurrencer, hvis bilen fyldes med springere. Kontakt os her.
Træningssted: Strib Skole (Hal 2), Røjlemosevej 9, 5500 Middelfart
Træningstider: https://stribtrampolin.dk/traeningstider/
Træningstøj: Tætsiddende gymnastikdragt, top/t-shirt og shorts/yogabukser/leggings. Langt hår sat op og ingen smykker. Strømper eller gymnastiksko.
Gode råd til konkurrencer: Medbring sweatshirt og tæppe, det kan blive koldt, når man venter. En god madpakke med hurtige kulhydrater (brød, pasta) og saft/juice samt chokoladekiks eller müslibarer. Man skal ikke spise for meget inden man skal på, men det er godt at holde blodsukkeret oppe.
Bestyrelse 24/25
Formand:
Rebecca Løvstad
Kasserer:
Zania Kaas
Bestyrelsesmedlemmer:
Birgit Munk
Christina Christensen
Kåre Holmer Hovgaard
Her holder vi til
Strib Skole
Røjlemosevej 9, Hal 2
5500 Middelfart